neess: MANIfestuj swoje JA! - MOJE ODKRYCIE

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z moim odkryciem wśród lakierów hybrydowych - firmą neess! W ostatnim czasie dostałam od nich paczkę. Niżej będziecie mogli zobaczyć, co się w niej znalazło oraz przeczytać kilka słów na temat jakości lakierów hybrydowych. 



Najważniejsze produkty, które znalazły się w mojej paczce to oczywiście lakiery hybrydowe oraz oliwka do paznokci. Na początek chciałabym zwrócić Waszą uwagę na nazwy lakierów. Mi trafił się PRÓŻNY RÓŻ ORAZ ROMEK ATOMEK - zdecydowanie oba kolory skradły moje serce. Jeśli chodzi o oliwkę, to ma ona dosyć mocny perfumowany zapach i jest zwyczajna (oliwka, jak oliwka).


Dalej w paczce znalazłam Cleaner - każda z Was, która sama wykonuje manicure hybrydowy z pewnością się ze mną zgodzi, że tego produktu nigdy za wiele :), złote naklejki na paznokcie, małe i poręczne lustereczko w etui - swoją drogą świetne do torebki, oraz dwa lizaki.


Niżej możecie zobaczyć najnowszą kolekcję lakierów hybrydowych firmy neess. Zdecydowanie każda z Was znajdzie tutaj kolor dla siebie - sądzę nawet, że nie jeden. W najbliższym czasie i ja będę musiała zaopatrzyć się w kolejne lakiery.



_________________________________________________________________________________
MÓJ INSTAGRAM: @katyclosetblog będzie mi miło jeśli zaobserwujesz :)
_________________________________________________________________________________




Na pewno ciekawi Was, jak sprawdzają się lakiery, jak ich krycie, trwałość czy pigmentacja. Nie mam do nich absolutnie żadnych zastrzeżeń. Świetnie się rozprowadzają. Dwie warstwy lakieru to zdecydowanie wystarczająca ilość by krycie było pełne. Od tygodnia mam czerwoną hybrydę na paznokciach i kompletnie nic się z nią nie dzieje. Pigmentacja jest genialna, kolory są maksymalnie żywe. Z czystym sumieniem mogę Wam polecić firmę neess. Jak na razie sprawdza mi się lepiej niż nie jedna zdecydowanie bardziej popularna marka.


Jak Wam się  podobają nazwy lakierów? Przyznacie, że są zabawne :). Któraś z Was miała okazję testować produkty firmy neess?
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 KATY-CLOSET , Blogger