AKCESORIA DO MAKIJAŻU, KTÓRE POLECAM - DONEGAL

Cześć! Dziś przygotowałam dla Was kilka nowości, jakie dostałam od firmy Donegal. Większość z Was na pewno wie, że zajmuje się ona produkcją oraz dystrybucją akcesoriów kosmetycznych. Dlatego zdziwieniem dla nikogo nie będzie to, co otrzymałam w swojej paczce. Zapraszam do dalszej części wpisu.


Pierwszy produkt, który ogromnie mnie zaskoczył - jak najbardziej pozytywnie - to pędzel 3 w 1. Jak niżej na zdjęciach możecie zobaczyć składa się on z 3 różnych pędzli w jedną całość. Pierwszy jest dosyć gruby i miękki więc świetnie sprawdzi się do nakładania pudru. Drugi w zasadzie to nie pędzel, a gąbka, którą możemy nałożyć podkład, choć jest na tyle mała, że raczej lepiej nakładać nią korektor. Trzeci - cienki i skośny - jest przeznaczony do makijażu brwi.



_________________________________________________________________________________
MÓJ INSTAGRAM: @katyclosetblog będzie mi miło jeśli zaobserwujesz :)
_________________________________________________________________________________

Dalej w mojej paczce znalazły się 3 pędzle z jednej serii. Pierwszy przeznaczony jest do różu i bronzera, drugi do blendowania, a trzeci do cieni. Mi skośny sprawdza się do różu natomiast do brązera zdecydowanie wybieram ten do blendowania. Wszystkie są bardzo miękkie i przyjemnie się ich używa. 


Ostatnim produktem, jaki znalazłam w swojej paczce była gąbeczka do makijażu w kształcie migdałowego francuskiego ciasteczka. Jest ona wykonana z hipoalergicznego i bezzapachowego materiału. Wbrew pozorom jej owalny kształt pozwala na perfekcyjną aplikację podkładu. 



Lubicie produkty firmy Donegal? Jak sprawdziły się u Was? Możecie coś polecić? Dawajcie znać w komentarzach.
Do następnego!

2 komentarze:

  1. Pędzelki prezentują się niezwykle stylowo! <3 Zwłaszcza pędzelek 3 w 1 jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KATY-CLOSET , Blogger